JellyPages.com
Assalammualaikum , anda kini berada di ZON NUR NAJIHAH ABD HAMID . Thanks sudi melawat kat belogg yang hodoh ini , please respect my place . Enjoy okay , sila FOLLOW and LIKE if suke dengan site g-are . sila tinggalkan tapak kaki anda
Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 22 January 2012

aku mainkan perasaan orang ?

 
g-are straight forward okay , >.< ~ hari tuu dalam kelas cikgu ramai yang tak masok sebab terlibat dengan pendaftaran form 4 second intake . ~ budak kelas laen ramai yang lepak dekat kelas g-are , , g-are tengah sembang dengan ika pas uh eby budak kelas TT2 masok . die lalu tepi kami and cakap macam neyh " eh ! niey lah awek eg dulu kan "? aku diam je , malas nak layan . lepas uh die cakap lagi  , " ape lah maen maenkan eg " , aku terdiam die cakap cam uh , aku terpike aku mainkan eg ? eg cakap ape kat dye ? kenape dye cakap macam uh ? kenape diorang nak salahkan aku , aku tak maenkan eg larh , :( ~ eg yang tinggal aku . aku nak berubah tapi dye tak bagi peluang kat aku . tolong larh paham aku , aku tak maen maenkan eg , aku betol betol sayang die lah :( ~satu hari aku pike pasal tuu , bile aku pike pasal uh automatik air mate aku jatoh  , aku merindui lelaki itu . aku still simpan buku kami tuu , sayang nak buang . bile aku bace isi isi dalam buku tuu aku menanges teringat kat die . aku terlalu merindui kau , ! korang tak paham perasaan aku , aku yang tanggong . korang tak tawu ape ape , ~



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment