JellyPages.com
Assalammualaikum , anda kini berada di ZON NUR NAJIHAH ABD HAMID . Thanks sudi melawat kat belogg yang hodoh ini , please respect my place . Enjoy okay , sila FOLLOW and LIKE if suke dengan site g-are . sila tinggalkan tapak kaki anda
Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 25 January 2012

SEMARAK :)

 
g-are lupe nak cerite pasal asrama g-are :)  maaf ye , pade 03 Januari 2011 hari tuu kami warge SEMAIAN register masok sekolah . Aku berharap sangad cikgu tak tetapkan ahli dorm yang same macam tahun lepas , tak nak budak dorm yang same :) 

mase sampai tuu aku jumpe ika , ika cakap cikgu tengah cari orang untok dorm SEMARAK . Ika dah tulis name kat dorm tuu , aku pun nak same dorm dengan ika , aku pun pegi tulis name kat form dorm SEMARAK yang terletak di aras satu :) tahun lepas aku duduk aras 3 , sumpah penat naek turon ~ bersyukur sangad :) terime kaseh cikgu , huhu .

Ahli dorm aku terdiri daripade 17 orang iaitu Nor Azura , Nur Shafika , Nadia Atika , Nur Najihah , Ain Syafira , Farhana Yasmin , Nur Daiyana , Suhaidah Nur Nabila , Nur Syazwani , Fairuza Husnira , Maknae Syafika , Paramore , Faziatul Akma , Nur Hafizah , Nurul Hidayah dan Syamimie :) dalam dorm aku 3 orang name Syafika tapi naseb name manje diorang laen laen , tak lah confuse sangad ~

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment