JellyPages.com
Assalammualaikum , anda kini berada di ZON NUR NAJIHAH ABD HAMID . Thanks sudi melawat kat belogg yang hodoh ini , please respect my place . Enjoy okay , sila FOLLOW and LIKE if suke dengan site g-are . sila tinggalkan tapak kaki anda
Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 21 April 2012

kembali ke rahmatullah


hidup aku sekali lage digemparkan dengan kematian cousin aku , Rohani Ramli , orang yang agak rapat dengan aku larh . aku tak sangke die boleh pegi dulu . die  eksiden mase balek dari keje , trela langgo bas yang die naek , paleng menyeramkan , kepale die pecah , semalam mase pihak hospital anto jenazah , kepale die still berdarah , kesian beliau :( , meninggal dengan care macam nie .

aku paleng kesian kat anak2 die , aku menanges teringat kat anak dye , semalam , kes niey ade masok berite , bas tuu boleyh patah 2 kene langgo dengan trela , DASYAT ! cousin aku meninggal kat tempat kejadian , yang laen semue kritikal !

hari khamis die eksiden , adek aku teros call aku bagi tawu , aku pun menanges larh soh ayah aku amek kat hostel , nak tengok jenazah die . pagi2 semalam , mase tengah perhimpunan pagi , ibu sampai and ikot aku balek ,

#semoge rohnye ditempatkan pada orang-orang yang beriman , AL- FATIHAH
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment