JellyPages.com
Assalammualaikum , anda kini berada di ZON NUR NAJIHAH ABD HAMID . Thanks sudi melawat kat belogg yang hodoh ini , please respect my place . Enjoy okay , sila FOLLOW and LIKE if suke dengan site g-are . sila tinggalkan tapak kaki anda
Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 21 January 2012

Pencarian berakhir :)



sudah lame g-are tak update story kan >.< wink wink ~ g-are baru pulang dari hostel yang tercinte semalam . senior sekarang :) , junior kami chumil chumil belake , gedik !   ___________________________________
sekarang g-are cuti selame seminggu di rumah :) , banyak yang g-are nak cerite niey . semue kisah yang happy , okay ! about the title , pencarian berakhir :) . g-are memang dari dulu teringin nak ade adek lelaki , g-are selalu mintak kat ibu g-are yang g-are nak ade adek lelaki . tapi ibu ckap ibu tak nak pregnant dah :( , g-are anak sulong dari 5 beradik perempuan , dasyat !so , g-are nekad nak cari adek angkat lelaki kat sekolah g-are . continue with our title , 1 hari tuu adek adek junior ngah orientasi , g-are ngah riadah mase uh , tetibe syelek lalu dengan sowang junior , chumilnye budak uh :) , muke jambu je . lepas uh tetibe muncol perasaan miang nak kenal dengan budak tuu . hari hari g-are usya budak uh . terase nak buad adek pun ade :) gedik kan ? lantak lah orang nak cakap pe pun , asalkan g-are bahagie . lepas uh member g-are cakap ramai yang minat kat budak uh , g-are rase macam sedeh and putos ase . g-are pun surrender , beberape hari lepas tuu , membe g-are cakap budak tuu tak berangkat dengan sape sape lagi , die tak terime sape sape , rase nak melompat pun ade , macam ade peluang . kebetulan ,  membe dorm g-are pun minat kat budak tuu , so g-are rase berbelah bagi antare hati membe dengan keinginan aku . last last die surrender sebab takot boyfie die terase hati . hari khamis malam uh aku tekad nak straight forward kat die ,  sumpah nervous  !~ macam macam aku pike , kalau budak tuu tak terime aku , malunye aku ! :) . aku teros terang kat die , last last die terime aku , HAHA ! blushing abes aku , ! membe aku cakap tangan aku sejuk mase cakap dengan die tuu . huhu , thanks adek terime akak . 




#mohd asyraf bin mat tajuddin , budak kepeng yang chumil >.< wink wink 
 
 





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment