JellyPages.com
Assalammualaikum , anda kini berada di ZON NUR NAJIHAH ABD HAMID . Thanks sudi melawat kat belogg yang hodoh ini , please respect my place . Enjoy okay , sila FOLLOW and LIKE if suke dengan site g-are . sila tinggalkan tapak kaki anda
Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 4 January 2013

kehidupan baru =.="

Hai semua :) , okay serioussly dah lame sangat aku tak update cerita , 
sudah sekilo sawang sawang yang ada , sejak sudah tidak bergelar pelajar sekolah ,
aku hanya duduk rumah sambil menguruskan adik adik aku yang sedang bersekolah :)
dan aku layak digelar SURI RUMAHTANGGA *memang miangg kan ,
sibuk dengan proses kelayakan mendapatkan lesen motor kereta untuk memandu di atas jalan raya .

okayy , berkenaan si dia pula , hari hari kami mempunyai masalah dan serimg bergaduh .
terima kasih kepada anda anda yang sudi menghancurkan relay kami yang hampir mencapai dua bulan =.='
Okay , dia milik aku okayy dan selamanya milik aku , FAKTA ! harap maklum :)
 *ayatt memohon makan kaki ~ dia bantal busuk aku , dia teman baik aku ;)
 itu sahaja untuk hari yang mulia ini , assalamualaikum :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment