JellyPages.com
Assalammualaikum , anda kini berada di ZON NUR NAJIHAH ABD HAMID . Thanks sudi melawat kat belogg yang hodoh ini , please respect my place . Enjoy okay , sila FOLLOW and LIKE if suke dengan site g-are . sila tinggalkan tapak kaki anda
Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 26 May 2012

cuti yang membosankan .

sumpah rindu budak nie , ! disebabkan beliau eksiden hari tuu , 2 bulan gak kami tak jumpe . cuti penggal lah masenye nak jumpe budak nie pun kan , tetibe semalam die cakap die nak keje cuti niey , aku memang tak leh time statement nie  , kalau die busy keje aku macam mane , ? memang meaningless lah cuti nie ______________ membosankan , ! then , aku pun gtau die yang minggu nie aku ade kem motivasi kat kedah , ! rupenye die start keje next week sebab ingat nak jumpe aku minggu nie , SHIT ! memang salah aku sebab tak inform kat die awal2 , DAMN ! tak de makne cuti nie tanpe beliau , ! 2minggu cuti tak date langsong , ! BODOH , ! cuti nie aku tak g mane2 pun okay , aku dok umah je cam orang bodoh , ! HARAP MAKLUM . kalau sesiape nak ajak aku kua minggu depan , aku on je , sumpah bosan , !


#bie,sumpahrinducamoranggilerkatkauSUPERMAN <3 _____________



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment