JellyPages.com
Assalammualaikum , anda kini berada di ZON NUR NAJIHAH ABD HAMID . Thanks sudi melawat kat belogg yang hodoh ini , please respect my place . Enjoy okay , sila FOLLOW and LIKE if suke dengan site g-are . sila tinggalkan tapak kaki anda
Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 5 June 2012

seorang kawan

Kita berkawan sejak dari darjah 5 , kita sendiri tak tau macam mane kita boleh rapat , kau memang kawan yang baik . Kau tolong aku masa aku susah , aku sayang kau . Kita masuk Form 1 kau dapat sekolah SMART and aku kat Sultan Abdullah , naik Form 2 kau pindah Sultan Abdullah , aku seronok sangat tapi aku rase kau dah berubah masa tu . Kau dah tak rapat dengan aku , kau rapat dengan Mimiey , sumpah aku cemburu . aku cuba tarik perhatian kau tapi lama2 aku sedar yang kau bukan untuk aku , mungkin kelemahan aku . Mimiey more better than me . Aku dengan Bella , kau dengan beliau , korang rapat sangat ! memang aku cemburu bila kau dengan dia , mungkin aku tak layak berkawan dengan kau . Kau tak pedulikan aku langsung , kau dengan beliau je , aku rase sedih sangat masa tu . Bila kau datang rumah aku without her , aku rasa aku dihargai , seronok masa tuu . Tanggal 9 April , aku tunggu mesej kau wish befday aku tapi tak ada pun , sedihnye . Takkan kau lupe birthday aku padehal birthday aku same dengan buah hati kau , aku cakap dengan diri aku yang aku mungkun tak layak berkawan dengan kau , aku sape yang kau nak ingat birthday kan ? Mase Form 3 , korang celebrate birthday Nadh , aku tak tawu pape pun , aku tengok picture yang korang ambek tuu aku sorang je yang tak ade , korang malu ea nak kawan dengan aku sebab dulu aku gemok , tak cantik macam korang , aku kolot ! sumpah aku terase mase tuu , korang tak bagi tawu aku langsong sedangkan kite terserempak dengan korang mase tu . Sedihnye weyh ,! sejak dari tu aku dah tawar hati dengan korang , aku tak luah pun dekat sape2 .Sekarang , aku dah tak de kawan , dulu aku selalu keluar rumah lepak dengan korang tapi sekarang dah tak dah sebab aku dah tak de kawan , Bella pun dah ade kawan baru , Alone Without you All . Aku sayang kau :) thanks sudi jadi kawan baik aku dulu .
 
#akusayangandrindukauNazatulAin


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment