JellyPages.com
Assalammualaikum , anda kini berada di ZON NUR NAJIHAH ABD HAMID . Thanks sudi melawat kat belogg yang hodoh ini , please respect my place . Enjoy okay , sila FOLLOW and LIKE if suke dengan site g-are . sila tinggalkan tapak kaki anda
Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 23 August 2012

pacar terbaikku .

Selama kita bersama , aku selalu menyakiti hati kamu . Aku tak bagi kau buat tapi aku sendiri yang buat :( . Aku langsung tak menghargai kau , kenapa aku macam nie ?  Kau selalu berlembut dengan aku , kau diam je bila aku marah-2 kau , . Aku makin melampau , naik kepala , . . Maafkan diri ini sayang , . Aku berjanji akan mengubah diri demi kau , kamu pacar terbaikku . Aku amat menyayangi diri kamu , aku mengharapkan yang terbaik dari kamu . Terima kasih sebab bersabar dengan aku sampai sekarang , .maafkan aku kerana terlalu mencintai kau .
  Sekarang , kau dah lain , kau selalu marah-2 aku , . Kau cakap aku tak matang , aku sedih  sangat tapi aku diam je . Bila kau marah aku , aku akan nangis sebab takut kau bosan dan tinggalkan aku . Kau cakap kau marah aku sebab nak didik aku , nak didik aku jadi matang . Aku happy sangat bila kau cakap cam tuu , . Aku suka cara kau didik aku , . Cara kau tegas tapi cukup caring . Aku berharap kau akan sentiasa berada di sisi aku , . Aku selalu ada untuk kau dan aku harap kau ada untuk aku , . ilysm AAS . KAMU PACAR TERBAIKKU .




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment