JellyPages.com
Assalammualaikum , anda kini berada di ZON NUR NAJIHAH ABD HAMID . Thanks sudi melawat kat belogg yang hodoh ini , please respect my place . Enjoy okay , sila FOLLOW and LIKE if suke dengan site g-are . sila tinggalkan tapak kaki anda
Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 1 September 2012

pembohong besar .

Kau buang aku sebab aku tak jujur , suka berahsia , banyak kawan jantan . okay , aku terima je lah kau nak cakap apa . Kau jujur sangat kan , tak de kawan perempuan kan . Kau je lah yang betul jantan .

Tadi aku dengar cerita pulak  yang semalam kau bawak awek kau keluar , HAHA ! cepat gila dapat pengganti . Aku pun tak de pengganti lagi .
 Persoalannya :
  1. siapa yang tak jujur sekarang ?
  2. siapa yang ramai simpan perempuan sekarang ?
  3. siapa yang sembang tak boleh keluar jumaat sebab mak tak bagi ? jujur ke tu Abdul Aziz ?
  4. siapa yang suka berahsia ?
 Sekarang , kau sebenarnya yang tak jujur , aku tak dapat kau pun tak pe lah , tak hadap pun . Aku cuma bengang sebab kau cakap aku macam-2 tapi kau punya perangai lagi melebih . memang MIDDLE FINGER lah kan .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment