JellyPages.com
Assalammualaikum , anda kini berada di ZON NUR NAJIHAH ABD HAMID . Thanks sudi melawat kat belogg yang hodoh ini , please respect my place . Enjoy okay , sila FOLLOW and LIKE if suke dengan site g-are . sila tinggalkan tapak kaki anda
Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 14 September 2012

Terima kasih cinta .

Sejak kami berpisah , kami ada bertext , kira kami baik lah kan tak bermusuh . Aku amat mengharapkan beliau menjadi milik aku kembali dan dia juga inginkan aku . Then , kami dah berjanji nak berbincang tentang masalah kami pada Jumaat , face to face lah kan . Aku makin tak sabar menunggu hari jumaat . Tiba-2 , semalam dia text aku yang menyatakan bahawa dia tak nak aku text or call dia lagi tanpa memberitahu sebab . Betapa sedihnya aku waktu tu , . Dia kata jangan tunggu dan sayang dia lagi . :(

Kemudian , tadi aku pulang dan menunggu bas di tempat yang kami janjikan . Masa aku duduk tuu , aku mengharapkan dia datang jumpa aku . Tiba-2 air mata aku jatuh , aku amat merindui beliau . Aku tak tahu apa salah  aku .

Mungkin dia dah dapat yang lebih baik dari aku , aku hanya dapat mendoakan kebahagiaan mereka . Amin .

#Abdul Aziz , buat masa nie , hati aku hanya boleh dimiliki oleh kau , kau pacar terbaikku . Aku amat menyayangi dan merindui kau . Terima kasih sudi jadi pacarku , didik aku .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment